تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

طراحی مدرن

در مردادماه 1400 و همزمان با ایام عید سعید غدیر خم و دهه ولایت، با هدف تسهیل امور، آموزش و ارتقاء مهارت های طراحان وب و گرافیک و به همت گروه طراحی وب و برنامه نویسی ترشیز وب راه اندازی شده است. لطفا توجه داشته باشید که ما هیچگونه ضمانتی در خصوص مطالب و محصولات فروشگاه های دیگر نداشته و تعهد این فروشگاه، صرفا در مورد مطالب و محصولات معرفی شده در قسمت «آرشیو مطالب سایت» و «آرشیو محصولات فایلی» می باشد.


تقویم 1401 psd – تقویم دیواری لایه باز


تقویم 1401 psd – تقویم دیواری لایه باز

بسم الله الرحمن الرحیم | امروز در خدمت شما همراهان گران قدر فروشگاه مرکزی شرکت فنی و مهندسی رایان تدبیر ترشیز (ترشیز وب) هستیم با ارائه تقویم 1401 psd که برای اهداف تبلیغاتی صاحبان کسب و کار های مختلف بسیار کاربردی است.

طرح لایه باز چیست ؟

قبل از صحبت در رابطه با چیستی فایل لایه باز یا همان PSD به شما قول می دهیم که ان شاءالله در هفته آتی، یک مقاله جامع در رابطه با اینکه فایل psd چیست (؟) در وب سایت شرکت منتشر کنیم، اما تا زمان انتشار این مقاله، و جهت آشنایی مختصر آن دسته از همراهان ارجمند که با مفهوم طرح لایه باز یا psd آشنایی ندارند، باید بگوییم که فایل لایه باز psd در واقع یک نوع از فایل های رایانه ای از دسته بندی تصویر (عکس) هستند که با استفاده از نرم افزار فتوشاپ می توانیم آن ها را اجرا کرده و تک تک اجزاء آن را که تحت عنوان «لایه» از آن ها یاد می شود ویرایش کنیم.

کاربرد تقویم تبلیغاتی 1401 psd

امروزه ارائه محصولات تبلیغاتی به صورتی که هزینه ساخت مناسبی داشته و کاربردی باشد یکی از ترفند های کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ برند یا محصول خود است. یکی از کاربردی ترین این محصولات تبلیغاتی را می توان تقویم های دیواری دانست.

تقویم های دیواری از جمله کالاهایی هستند که همواره در یک محل مناسب در دید افراد قرار می گیرند و می توانند در سایز ها، جنس و رنگ بندی متفاوتی ارائه شوند. استفاده تجاری و تبلیغاتی از این نوع محصولات به خصوص در شرکت ها، مدارس، محل های پر رفت و آمد و یا منازل افراد رو به گسترش است.

یکی از رسوم جالب ما ایرانی ها در ایام نزدیک به تحویل سال نو و عید #نوروز هدیه دادن تقویم های تبلیغاتی مختلف است. در واقع ما با این کار با یک تیر، دو (یا حتی چند) نشان را می زنیم که در ادامه مورد اشاره قرار می گیرد:

  • حفظ و عمل به سنت زیبای هدیه دادن
  • تبلیغات ارزان قیمت کسب و کار خود
  • و . . .

دانلود تقویم 1401 psd

اگر شما هم به دنبال دانلود تقویم دیواری لایه باز ۱۴۰۱ هستید می توانید با کلیک روی دکمه «افزودن به سبد خرید» در همین صفحه، طرح لایه باز تقویم دیواری ۱۴۰۱ را با #تخفیف ویژه (تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ مصادف با #مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم) و کمترین قیمت موجود در سطح اینترنت دانلود کنید.

پیشنمایش این محصول را می توانید در تصویر زیر ملاحظه نمایید. اگر تصویر بارگیری و نمایش داده نمی شود برای نمایش تصویر اینجا کلیک کنید.

ویژگی های این تقویم دیواری لایه باز ۱۴۰۱

محصول حاضر توسط واحد طراحی گرافیکی شرکت طراحی و ارائه شده است. در این تقویم، تمام جزئیات لازم از جمله مناسبت های ملی، مذهبی، تاریخی، تاریخ میلادی و قمری و مطابق با مركز تقويم مؤسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران ارائه شده است.

جزئیات بیشتر:

  • فرمت فایل: PSD
  • رزولوشن : ۳۰۰ dpi
  • کیفیت عالی
  • ابعاد: ۶۹۸۲ در ۹۸۷۶ پیکسل
  • آماده چاپ و انتشار


مبلغ قابل پرداخت 32,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 52
آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

راهنمای جامع جوملا

راهنمای جامع جوملا

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد وب سایتی حرفه ای و زیبا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی ایجاد کنید. این راهنمای جامع، تمام آنچه را که برای شروع کار با جوملا نیاز دارید به شما آموزش می دهد، از نصب و پیکربندی تا ایجاد محتوا، ... ...

دریافت فایل : راهنمای جامع جوملا
دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf

دانلود جزوه خلاصه کتاب شیمی فیزیک اتکینز + حل المسائل زبان انگلیسی- pdf شامل: جزوه فارسی در 83 صفحه و حل المسائل انگلیسی در 479 صفحه ... ...

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه

دانلود جزوه [آموزش و پرورش ابتدایی، راهنمایی و متوسطه](احمد صافی) به صورت پاور پوینت و 10 دوره نمونه سوال با پاسخنامه شامل 3 فایل: فایل کامل پاورپوینت (300 اسلاید) با قابلیت ویرایش همان فایل با فرمت pdf و 10 دوره نمونه سوال به همراه پاسخنامه ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان



مطالب تصادفی

  • تقویم 1401 psd – تقویم دیواری لایه باز
  • کلید های میانبر در ویژوال استودیو که هر برنامه نویس باید بداند
  • مجموعه سورس ربات های کاربردی تلگرام به زبان php
  • دانلود تقویم جاوا اسکریپت - شمسی
  • کد تبدیل عبارت میانوندی به پسوندی در c++

کلیه حقوق محتوای این تارنما متعلق به www.torshizweb.ir می باشد.